بارسلونا

ساخت وبلاگ
سلام
بعد از چند وقت کهخ اینترنتم قطع بود تونستم یه آپ خوب داشته باشم.



بقیه ادامه مطلب...
EXrozblog.comEX










بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1390 ساعت: 16:17




بقیه تو ادامه مطلب...
EXrozblog.comEX








بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 202 تاريخ : جمعه 4 آذر 1390 ساعت: 5:30

ختافه با گل تماشایی والرا از بارسلونا پیش افتاد و با مقاومت فوق العاده سه امتیاز این بازی را به دست آورد


Liga BBVA: Getafe-Barcelona: Jose Manuel Jimenez; Lionel Messi

تیم فوتبال بارسلونا نخستین شکست این فصل خود در رقابتهای لالیگا را در هفته چهاردهم مقابل ختافه تجربه کرد.

در این دیدار که به میزبانی ختافه و در ورزشگاه آلفونسو پرس برگزار شد آبی و اناری ها علی رغم موقعیت های فراوانی که روی دروازه ختافه ایجاد کردند در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شدند.

خوان والرا مدافع ختافه در دقیقه 67 بازی ارسال کرنر پابلو سارابیا را با یک ضربه سر تماشایی طوری توپ را به تور دروازه بارسا چسباند که ویکتور والدس تنها نظاره گر آن بود.

بارسا در ادامه فشار بی امانی روی دروازه ختافه وارد کرد و با وجود در اختیار داشتن بیش از 72 درصد مالکیت توپ در کل جریان بازی در نهایت با بدشانسی تمام نتوانست دروازه ختافه را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقایق تلف شده بازی لیونل مسی با از پیش رو برداشتن چند بازیکن ختافه سیدو کیتا را در موقعیت تک به تک قرار داد و کیتا هم توپ را به گل تبدیل کرد اما پرچم کمک داور در صحنه ای که بسیار مشکوک به نظر می رسید به نشانه آفساید بالا رفت.

در آخرین صحنه بازی نیز لیو مسی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک در نهایت بدشانسی توپ را به تیر دروازه ختافه کوبید تا طلسم دروازه این تیم در نهایت شکسته نشود.

بارسا با این شکست اکنون 6 امتیاز با رئال مادرید رقیب دیرینه خود که در صدر قرار دارد و دربی مادرید را با نتیجه 4 بر یک به سود خود به پایان رساند فاصله دارد. ختافه نیز با این سه امتیاز شیرین خانگی تا رده سیزدهم جدول صعود کرد.



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1390 ساعت: 8:56

رئیس باشگاه بارسا تمایل زیادی دارد تا گواردیولابرای سالیان طولانی هدایت تیمش را در دست داشته باشد

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا این روزها در چین است. او برای انجام توافقات تبلیغاتی مختلفی به شرق آسیا سفر کرده و البته در چنین کمپین و نمایشگاه خیریه هم شرکت کرده است

روسل در این سفر فرصت را غنیمت شمرده تا بار دیگر حمایتش از گواردیولا را ابراز کند. روسل در صحبتهایی درمورد آینده مربی جوان تیمش گفت:« امیدوارم که گواردیولا، حتی بیشتر از دوران حضور الکس فرگوسن در منچستریونایتد ،دربارسلونا بماند.»

روسل در ادامه صحبتهایش با تمجید از عملکرد گواردیولا گفت:« گواردیولا نماینده تمام ارزشهای بارسلونایی هاست. او به عنوان یک بازیکن و یک انسان در لاماسیا رشد کرده؛ بعد از آن سالها در تیم اصلی بارسلونا بازی کرده والان به عنوان مربی جامهای متعددی را با تیم کسب می کند.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت: 15:18

کارت زردی که مدافع بارسا در دیدار شب گذشته دریافت کرد، زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفته است

دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسا، معتقد است شک رسانه ها به کارت زردی که جرارد پیکه در دیدار شب گذشته مقابل رایو وایکانو دریافت کرد، نشانه دخالت بیجای آنها در این باشگاه است.

پیکه که پیش از دیدار شب گذشته 4 کارت زرد دریافت کرده بود، به دلیل وقت کشی در آخرین ثانیه های دیدار شب گذشته پنجمین کارت زردی را دریافت کرد تا دیدار شنبه شب تیمش مقابل لوانته را از دست بدهد.

اما بسیاری معتقدند او به این دلیل این کارت زرد را دریافت کرد تا مشکلی برای بازی مقابل رئال پیدا نکند. در صورتی که اثبات شود پیکه به چنین دلیلی کارت زرد دریافت کرده، برای دو جلسه محروم خواهد شد.

اما آلوس معتقد است هم تیمی اش کارت نادرستی انجام نداده است.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" بار دیگر همه بارسا را زیر ذره بین قرار داده اند؛ ما هر کاری انجام می دهیم، زیر ذره بین هستیم.

ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و نباید توجهی به اظهارنظرهایی که تلاش می کنند تمرکز ما را به هم می زنند، داشته باشیم."

آلوس همچنین در مورد عملکرد الکسیس سانچس که در دیدار شب گذشته دو گل برای بارسا به ثمر رساند، گفت:" برای او بسیار خوشحالم. او خیلی خوب کار کرد. او سرانجام در مقابل دروازه حریف موفق بود و توانست دو گل بزند."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت: 23:33

ستاره اسپانیایی در صحبتهایی اعلام کرد که در فوتبال انگلیس درسهای زیادی آموخته

Valencia - Barcelona: Cesc Fabregas

سسک فابرگاس ستاره جوان باشگاه بارسلونا در گفت و گو با فیفا دات کام به آنالیز شرایط کنونی اش دربارسلونا پرداخته است.

سسک درمورد شرایط کنونی بارسا گفت:«بارسا همیشه مجبور به برد است. این آن چیزی است که هواداران تیم از ماانتظار دارند واین توقع ما را مجبور به برآورده کردن آن می کند. در تیمهای بزرگ اوضاع بدین ترتیب است.»

سسک در پاسخ به سوالی درمورد شرایط فیزیکی کنونی اش گفت:« راستش را بخواهید فکرش را هم نمی کردم که بتوانم فصل را به این خوبی شروع کنم. می دانستم که بازی کردن دراین تیم کار خیلی سختی است.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 273 تاريخ : جمعه 11 آذر 1390 ساعت: 9:58

شاگردان گواردیولا توانستند تا در یک بازی تماشایی با 5 گل میهمان خود لوانته را بدرقه کنند

Isaac Cuenca, Barcelona, Levante

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال دسته اول اسپانیا،لالیگا بامداد یكشنبه ادامه یافت كه با پیروزی باصلابت بارسلونا تیم دوم جدول و رقیب رئال مادرید همراه بود .
بارسلونا كه میزبان تیم لوانته بود ، در یك بازی كاملا برتر موفق شد رقیب خود را با پنج گل نقره داغ كند تا با 34 امتیاز همچنان در تعقیب رئال مادرید باشد. بارسا با به ثمر رساندن پنج گل در بازی با لوانته، اکنون خود را برای بازی بعدی اش که در برنابئو و مقابل رئال مادرید خواهد بود آماده می کند.

بدین ترتیب و با برد بارسلونا، این تیم اکنون با یک بازی بیشتر ازرئال، در فاصله سه امتیازی تیم مادریدی که در صدر جدول قرار دارد رسید. لوانته هم بااین شکست در رده چهارم جدول باقی ماند. رئال مادرید هم که در زمین خیخون با سه گل پیروز شد، در حال حاضر با كسب 37 امتیاز از 14 بازی در رده نخست ایستاده است .

آبی اناری ها بازی را خیلی خوب و جنجالی شروع کردند و تنها 4 دقیقه طول کشید تا گل اول این تیم به ثمر برسد.سسک فابرگاس زننده گل اول بارسا بود و در دقیقه 33 هم این سسک بود که برای بار دوم برای تیم کاتالان گلزنی کرد. نیمه اول بازی با گلزنی کوئنکا در دقیقه 37 ، با برتری0-3 تیم کاتالان به پایان رسید

گلهای مسی (55) و الکسیس سانچس (61) یک پنج تایی دیگر را برای بارسا رقم زد تا گواردیولا و شاگردانش با روحیه ای بالا خود را برای مصاف بعدی شان که در برنابئو خواهد بود آماده کنند.

البته قبل ازبازی ال کلاسیکو، بارسلونا در روز سه شنبه در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل باته بوریسوف قرار خواهد گرفت.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 13 آذر 1390 ساعت: 12:13

همسران دو بازیکن برزیلی باشگاه کاتالان، مغازه لباس بچه باز کرده اند

Maxwell ,adriano and their wives

همسران ماکسول و آدریانو، دو بازیکن برزیلی باشگاه بارسلونا، پنجشنبه روز ویژه ای را پشت سرگذاشتند. دراین روز مراسم افتتاحیه مغازه این دو خانم جوان که مغازه فروش لباسهای بچه است ، برگزار شد. این مغازه که لباسهایی با مارک مونالیزا را به فروش می رساند، در خیایان پائو کاسال بارسلونا افتتاح شد ودر مراسم افتتاح این مغازه، تعدادی از بازیکنان تیم اصلی بارسلونا حضور داشتند.

ماکسول و آدریانو که از میزبانان این مراسم بودند؛ خوسه مانوئل پینتو هم دراین مراسم شرکت داشت و دختران دانی آلوس با شادی فراوان در میان رگالهای لباسها می دویدند و به آنها واقعا خوش گذشت. لباسهایی با مارک مونالیزا، لباسهایی برای کودکان است که طبق آخرین مد ایتالیا طراحی می شود. دراین مغازه مدلهای مختلف لباس برای سنین مختلف وجود دارد.

جرارد پیکه هم از دیگر میهمانان مراسم افتتاحیه این فروشگاه بزرگ بود. این درحالی است که بازیکنان بارسلونا تمایل زیادی به خرید کردن دارند. این بار این علاقه در میان همسران بازیکنان تیم کاتالان و با افتتاح یک مغازه برای فورش لباسهای بچه گانه ابراز کرده. مد در میان بازیکنان کاتالان جایگاه ویژه ای دارد و تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله والدس و پیکه به عنوان مدلهای تبلیغاتی کمپانی های مختلف به فعالیت می پردازند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت: 10:19

پپ شخصیت فوق العاده است و نقش کلیدی را در موفقیت های بارسلونا دارد . حضور او در تمامی لحظات برای تیم لازم است . تیم در هر شرایطی باشد به حضور او نیاز دارد

Liga BBVA: Getafe-Barcelona: Lionel Messi

درحالی فیفا نامزدهای نهایی دریافت توپ طلا را معرفی کرد که در آستانه ال کلاسیکو تنش های بسیاری بین هواداران رئال و بارسا وجود دارد ولی این امر نیز موجبات آن را فراهم ساخت تا تنور رقابت بارسا ورئال داغ تر گردد . لازم به ذکر است که مورینیو و گواردیولا نیز برای دریافت عنوان برترین مربی رقابت تنگاتنگی را دارند .

لیونل مسی یکی از نامزدهای دریافت توپ طلا است که دو بار طعم خوش دریافت این عنوان را در سال های 2009 و 2010 چشیده است و بسیار امیدوار است با دریافت این عنوان برای سومین سال پیاپی هتریک تماشایی خارج از مستطیل سبز داشته باشد و در تاریخ فوتبال دنیا شگفتی ساز شود .

به نظر می رسد با وجود قهرمانی های بارسا در سال 2011 و تاثیر بسزا و مستقیم مسی در این قهرمانی ها ، مسی باردیگر به مانند دو سال قبل با اکثریت آرا این عنوان را از آن خود خواهد کرد .

ستاره آرژانتینی بارسا در آستانه ال کلاسیکو و آغاز جام باشگاه های جهان در ژاپن با سایت رسمی فیفا مصاحبه ای را انجام داد ، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

با توجه به آنکه در آستانه آغاز جام باشگاه های جهان هستیم ، شما این رقابت ها را چگونه ارزیابی خواهید کرد ؟

در ابتدا باید اعتراف کنم که حضور در این رقابت ها افتخار بزرگی است که نصیب من و بارسلونا شده است . رقابت در این تورنمنت بسیار سخت است ئ در عین حال کسب عنوان در آن بسیار ارزشمند است . ما خاطرات خوشی را از قهرمانی در این رقابت ها داریم ، اما نباید فکر کنیم که بار دیگر می توانیم براحتی جشن قهرمانی را در ژاپن برگزار کنیم .

بسیاری از بازیکنان بارسا معتقدند شما برای این مسابقات ارزش خاصی قائل هستید و بسیار متعهد هستید که این عنوان را کسب کنید ، آیا به واقع این چنین است ؟

واقعیت این است که ما همواره به پیروزی فکر می کنیم و در تمامی رقابت ها متعهد به پیروزی هستیم . تلاش ما بر این است که از تمامی رقابت ها سربلند بیرون بیاییم . من به هیچ وجه برای استراحت به این رقابت ها گام نمی گذاریم . از دیدگاه من زمانی می توانیم آرامش داشته باشیم و به استراحت فکر کنیم که از فینال این رقابت ها سربلند بیرون آییم .

آیا زمان طولانی پرواز شما به ژاپن بر نتیجه گیری بارسلونا تاثیر خواهد داشت ؟

من فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد . ما قصد داریم چند روز زودتر عازم این رقابت ها شویم تا بتوانیم زمانی را برای استراحت داشته باشیم . ما برای سفر به ژاپن از پرواز های آرژانتین و آمریکای جنوبی استفاده خواهیم کرد .

شما و دیگر هم تیمی هایتان باید بازی های زیادی را انجام دهیم تا بتوانید بار دیگر افتخارات سال گذشته خود را تکرار کنید و یکی از این بازی ها رقابت سخت شما با رئال صدرنشین است ، دیداری که بارسلونا محکوم است در اوج باشد تا در کورس قهرمانی بماند . حال شما فکر می کنید در دیدار ال کلاسیکو در اوج خواهید بود ؟ و آیا این آمادگی را برای جام باشگاه ها می توانید حفظ کنید ؟

باید بگویم که ما از ابتدای فصل به توانایی ها و شایستگی های خود آگاه بودیم و آنرا باور داشتیم . از طرف دیگر می دانستیم که با این توانایی ها باید به کجا برویم . حرف شما درست است ما بازی های زیاد و نه چندان آسانی را پیش رو داریم اما تیم بارسلونا نشان داده همواره برای روزهای سخت آمادگی لازم را دارد . من و سایر هم تیمی هایم در آرامش هستیم و بدون توجه به این قسم حاشیه سازی ها به کار خود ادامه می دهیم و در فکر افتخار آفرینی های مجدد هستیم .

پپ گواردیولا در چند دیدار اخیر اقدام به استفاده از سیستم 3-4-3 کرده است . نظر شما در این رابطه چیست ؟

استفاده از این ترکیب به این معنی است که پپ با افزودن مردان میانی خود قصد دارد تا جنگ میانه میدان را به سود خود تمام کند و مالکیت توپ را در میانه های میدان از آن خود کند . البته این امر بسیار مورد علاقه ی سران بارسلونا نیز هست . ما می دانیم که اگر بتوانیم مالکیت توپ را از آن خود کنیم به تبع آن می توانیم پیروزی را نیز از آن خود کنیم .

گواردیولا چند فصلی است که بر روی نیمکت بارسلونا است و امروز پرافتخارترین مربی تاریخ بارسلونا است . دوران سرمربیگری او را چگونه ارزیابی می کنید ؟

پپ شخصیت فوق العاده است و نقش کلیدی را در موفقیت های بارسلونا دارد . حضور او در تمامی لحظات برای تیم لازم است . تیم در هر شرایطی باشد به حضور او نیاز دارد . توجه او به جزئیات باعث ایجاد تفاوت ما با سایر تیم ها شده است . به عنوان مثال او تشخیص داده است که تمامی بازیکنان نهار را در باشگاه صرف کنند . یا اینکه پزشکان باید بیش از پیش در کنار تیم باشند و توجه ویژه تری را بر روی بازیکنان داشته باشند . این نکته سنجی او باعث شده است که تیم به یک قدرت برتر تبدیل شود .

به نظر می رسد در دو سال اخیر حرکات بدون توپ شما بسیار پیشرفت کرده است ، آیا شما نیز با این نظر موافقید ؟

بله ، بی تردید حضور در جمع ستاره های متعدد بارسلونا باعث پیشرفت هر بازیکنی خواهد شد من نیز از این قاعده مستثنی نبودم . تعدادی از بازیکنان بارسا چند سالی است که بطور ثابت در کنار کنار یکدیگر بازی کرده اند و این امر باعث شده است که از یکدیگر درک بالایی داشته باشند .

بازی پر تنش و حساس بارسا و رئال را چطور می بینید ؟

این بازی از چند جهت برای ما اهمیت دارد . از یک سو این بازی یک بازی حیثیتی برای رئال و بارسا است و از طرف دیگر موقعیت امتیازی ما در جدول به نحوی است که نیاز ویژه ای به پیروزی داریم . اما آنچه بیشتر از ال کلاسیکو برای ما اهمیت دارد عدم زمان مناسب برای استراحت و ریکاوری بازیکنان برای رقابت های جام باشگاه های جهان است .

به نظر می رسد شما اصلی ترین گزینه برای کسب توپ طلای فیفا برای سومین بار متوالی هستید . شما چقدر به کسب این عنوان امیدوار هستید ؟

همانطور که بارها گفته ام این یک افتخار شخصی است که دریافت آن برای هر بازیکنی ارزشمند است . برای من قبل از آنکه کسب این دست افتخارات شخصی مهم باشد ، کسب افتخارات تیمی ارزش دارد . اما با این حال برای کسب این عنوان امیدوار هستم .

زندگی شما خارج از زمین فوتبال چگونه دنبال می شود ؟

حقیقت این است که برای من زندگی بدون فوتبال غیر قابل تصور است . من از کودکی فوتبال بازی می کردم و همیشه توپ یار من بوده است . ولی خارج از زمین فوتبال سعی می کنم بر روی خانواده ام تمرکز کنم همانند زمانیکه بر روی زدن ضربات تمرکز می کنم .

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 299 تاريخ : سه شنبه 15 آذر 1390 ساعت: 13:33

این ملی پوش اسپانیایی در تابستان 2010 از والنسیا به بارسا پیوست و نقش مهمی در موفقیت های این باشگاه در فصل گذشته داشت اما این فصل برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دچار مشکل شده است

David Villa,Barcelona

خورخه بالدانو، مدیر ورزشی سابق رئال، معتقد است اگر داوید ویا برای دیدار ال کلاسیکو در ترکیب اصلی آبی و اناری ها قرار نگیرد، در بارسا به یک بازیکن حاشیه ای تبدیل می شود.

این ملی پوش اسپانیایی در تابستان 2010 از والنسیا به بارسا پیوست و نقش مهمی در موفقیت های این باشگاه در فصل گذشته داشت اما این فصل برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دچار مشکل شده است.

بالدانو در گفتگو با مارکا گفت:" برای من تعجب برانگیز نیست اگر سانچس به جای ویا در ترکیب اصلی بارسا در ال کلاسیکو قرار بگیرد.

این بازی یک کلید است. اگر ویا برای این بازی در ترکیب اصلی قرار نگیرد، به یک نقش دوم تبدیل می شود. چیزی که شایسته اش نیست.

بازیکنانی مانند پدرو هم وجود دارند که در بازی های گذشته مقابل رئال نمایش های خوبی داشتند."

او همچنین در مورد رئال گفت:" امیدوارم اوزیل بازی کند. لاسانا دیارا اگر عضو بارسا بود، فرصت بیشتری برای بازی پیدا می کرد اما در رئال این فرصت برای او نیست."

در دیدارهای اخیر ال کلاسیکو رئالی ها همیشه به داوری معترض بودند؛ بالدانو در این مورد گفت:" صحبت کردن در مورد داوری کار جالبی نیست. اتفاقات داوری نباید در این دیدار تکرار شود."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 247 تاريخ : چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت: 18:17

سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال بارسلونا روز گذشته به منظور شرکت در رقابت های جام باشگاه های جهان وارد پایتخت ژاپن شد.

آندرس اینیستا هافبک آبی و اناری پوشان نیز دیروز با استفاده از مترو به نقاط مختلف شهر توکیو رفت.

در زیر می توانید متروسواری تنها گلزن جام جهانی 2010 را مشاهده نمایید:




گفتنی است بارسلونا در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها فردا به مصاف السد قطر می رود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 22 آذر 1390 ساعت: 15:42

این ستاره اسپانیایی در تابستان از آرسنال به بارسا پیوست و یکی از بازیکنانی است که در سیستم چرخشی گواردیولا در خط حمله به میدان می رود.

Cesc Fabregas,Barcelona

سسک فابرگاس، هافبک بارسا، اعلام کرد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسا، نسبت به زمان حضورش در آرسنال دو برابر کار می کند اما معتقد است پیوستن به باشگاه کاتالانی تصمیم درستی بوده است.

این ستاره اسپانیایی در تابستان از آرسنال به بارسا پیوست و یکی از بازیکنانی است که در سیستم چرخشی گواردیولا در خط حمله به میدان می رود.

فابرگاس از ترک امیریتس پشیمان نیست و می داند که در تیم فعلی اش رقابت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی وجود دارد.

او در گفتگو با نشریه فور فور تو گفت:" زمان مناسبی آرسنال را ترک کردم. در بارسا باید دو برابر کار کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم."

فابرگاس که در دیدار مقابل رئال، گل سوم بارسا را به ثمر رساند، معتقد است تفاوت های دیگری نیز بین باشگاه فعلی و قبلی اش وجود دارد.

" در لندن، اگر شکست هم می خوردید، مشکلی برای بیرون رفتن نداشتید اما در بارسا وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، فقط انتقاد می شنوید."

بارسا فردا در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل السد قطر قرار می گیرد.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 256 تاريخ : چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت: 16:17

کودکانی که قربانی فاجعه اتمی فوکوشیما شده‌اند، با بازیکنان بارسلونا ملاقات کردند.

بازیکنان ترکیب اصلی و همچنین کادر مربیگری بارسا روز سه‌شنبه قبل از آغاز جلسه تمرین تیم با 11 نفر از کودکان و نوجوانان بین سنین 9 تا 18 سال که از قربانیان فاجعه مرکز انرژی هسته‌ای فوکوشیما به شمار می‌آیند، دیدار کوتاهی داشتند.

این کودکان پیراهن‌های تیم بارسا را در حالی که اسامی خود را بر روی آن‌ها درج کرده بودند، به تن داشتند. این ملاقات در زمین تمرینی مارینوس شهر یوکوهاما صورت گرفت.



در این جلسه همچنین ساندرو راسل رئیس باشگاه پیراهنی با نوشته" اف سی بی با ژاپن" را به تومیناری یاماکاوا مدیر برنامه ریزی تحصیلی توکیو تقدیم کرد. یاماکاوا همچنین نماینده ویژه‌ دولت در امر آوارگان فوکوشیما است.

گفتنی است در ماه مارس 2011 و به دنبال وقوع سونامی در ژاپن، مرکز هسته ای شهر فوکوشیما منفجر شد و خسارات زیادی را به بار آورد.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 271 تاريخ : چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت: 19:36

شاگردان گواردیولا در حساس ترین دیدار نیم فصل موفق شدند دشمن قدیمی را در خانه اش شکست دهند و با کسب سه امتیاز به صدر جدول لالیگا صعود کنند.

WC2014: Ronaldo draws Germany

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است بارسا با شایستگی در دیدار ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید به پیروزی رسید.

شاگردان گواردیولا در حساس ترین دیدار نیم فصل موفق شدند دشمن قدیمی را در خانه اش شکست دهند و با کسب سه امتیاز به صدر جدول لالیگا صعود کنند.

رونالدو در فصل 97-1996 برای بارسا و بین سال های 2002 تا 2007 برای رئال بازی کرد و امیدوار است شاگردان مورینیو این فصل قهرمان لالیگا شوند اما معتقد است بارسا هنوز با اختلاف تیم بهتری است.

به نظر من بارسا کاملا تیم برتر میدان بود. هنوز بین دو تیم فاصله تکنیکی زیادی وجود دارد.

امیدوارم رئال قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شود. بارسا هنوز از نظر کیفی برتر است هرچند رئال می تواند این هفته به صدر برگردد."

او همچنین در مورد آینده نیمار گفت:" من چیزی نمی دانم. او به تازگی قراردادش را با سانتوس تمدید کرده است."
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت: 21:46

پدرو، ستاره جوان بارسا در سال 2009 رکوردی را به نام خودش ثبت کرد که اکنون مسی در فکر برابری با رکورد اوست

Lionel Messi - Barcelona

این روزها لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا رکوردهای مختلفی را در اختیار دارد و درحال پشت سرگذاشتن رکورد بازیکنان افسانه ای باشگاه کاتالان و یا فوتبال اسپانیاست.

اما اکنون مسی، برابری با رکورد بازیکنی را پیش رو قرار داده که هم تیمی اش است . رکورد پدرو رودریگس. مسی به دنبال آن است تا با گلزنی در رقابتهای جام باشگاه های جهان با رکورد پدرو برابری کند.

در سال 2009 بود که پدرو بعد از گلزنی در رقابتهای لالیگا، جام حذفی اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا،سوپرکاپ اروپا،سوپرکاپ اسپانیا و جام جهانی باشگاه ها، به عنوان اولین بازیکن بارسا که موفق شده تا درطول یک فصل در تمامی تورنمنتها به گل برسد، ثبت کرد.

اکنون مسی به دنبال آن است که باگلزنی در ژاپن با رکورد پدرو برابری کند . ستاره آرژآنتینی بارسلونا در سال 2011 که با قهرمانی بارسا در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اسپانیا وسوپرکاپ اروپا به اتمام رسید، توانست 53 گل برای تیمش به ثمر برساند. 31 گل در رقابتهای فصل گذشته لالیگا، 12 گل در لیگ قهرمانان اروپا، شش گل در جام حذفی، سه گل در سوپرکاپ اسپانیا و یک گل درسوپرکاپ اروپا .

بدین ترتیب اگر مسی بتواند در بازیهای تیمش در جام باشگاه های جهان به گل برسد، رکوردی مشابه با رکورد پدرو را به نام خودش ثبت خواهد کرد.

با این وجود مسی قادر به برابری با رکورد اتوئو نخواهد بود. ستاره کامرونی دنیای فوتبال در سال 2010 در هفت تورنمنت مختلف موفق به گلزنی شده بود که 5 تای آنها با پیراهن اینتر بود ( رقابتهای سری آف جام حذفی ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان)و در رقابتهای ملی هم در جام ملتهای آفریقا و جام جهانی 2010 گلزنی کرده بود.

مسی با گلزنی درژاپن با رکورد پدرو برابری می کند و در صورت قهرمانی می تواند هجدهمین جام قهرمانی کارنامه ورزشی اش را در سن 24 سالگی فتح کند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت: 21:54

قهرمان اروپا فردا در اولین دیدارش در مرحله نیمه نهایی مقابل السد قطر قرار خواهد گرفت و گواردیولا تاکید کرد که قهرمانی در این رقابت ها برای تیمش اهمیت زیادی دارد.

Guardiola in Japan

پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، اعلام کرد برای قهرمانی در جام باشگاه های جهان تمام تلاش شان را به خرج خواهند داد و تاکید کرد که تنها برای قهرمانی پای به این رقابت ها گذاشته اند.

قهرمان اروپا فردا در اولین دیدارش در مرحله نیمه نهایی مقابل السد قطر قرار خواهد گرفت و گواردیولا تاکید کرد که قهرمانی در این رقابت ها برای تیمش اهمیت زیادی دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما اینجا هستیم چون توانستیم قهرمان اروپا شویم و اکنون به دنبال قهرمانی دراین رقابت ها هستیم. هنوز راه زیادی مانده و اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. نباید خودمان را از همین حالا قهرمان بدانیم. من هیجان زیادی برای رقابت های امسال دارم زیرا خودمان در آن حضور داشتیم. حضور در این رقابت ها بسیار دشوار است."

او همچنین با رد شایعه روزنامه مارکا در مورد جدایی داوید ویا از بارسا در بازار نقل و انتقالات زمستانی گفت:" این دروغ است."

این مهاجم ملی پوش اسپانیایی در تابستان 2010 با انتقالی 40 میلیون یورویی از والنسیا به بارسا پیوست و خیلی زود به یکی از بازیکنان ثابت این تیم تبدیل شد اما در رقابت های این فصل و با حضر ستاره هایی مانند فابرگاس و الکسیس سانچس، جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داده است. او تا تابستان 2014 با بارسا قرارداد دارد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 245 تاريخ : چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت: 21:55

مدافع بارسا اعلام کرد تمام بازیکنان و کادر فنی این تیم قبل از دیدار ال کلاسیکو از پیروزی مقابل رئال در برنابئو مطمئن بودند

Gerard Pique - Barcelona

جرارد پیکه مدافع بارسا اعلام کرد همه بازیکنان و کادر فنی این تیم پیش از دیدار ال کلاسیکو از پیروزی مقابل رئال در برنابئو مطمئن بودند.

رئال که سه امتیاز با بارسا در صدر جدول رده بندی اختلاف داشت و 15 پیروزی پیاپی در تمامی رقابتها کسب کرده بود روی کاغذ شانس بیشتری برای کسب پیروزی در ال کلاسیکو شنبه شب داشت اما در نهایت بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد.

پیکه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" می دانستیم می توانیم رئال را در برنابئو شکست می دهیم. این حس در زمین در بین بازیکنان بارسا کاملا مشهود بود. باید این روند را ادامه دهیم."

" از اهمیت این پیروزی در خانه رئال آگاهیم و امیدواریم نهایت استفاده را از این برتری ببریم."

مارسلو مدافع رئال بعد از پایان بازی از دست دادن با پیکه خودداری کرد اما مدافع بارسا هر گونه اختلاف و درگیری با این بازیکن را رد می کند.

"رقابت ما در زمین فوتبال است و همه چیز در 90 دقیقه تمام می شود، ما هیچ اختلافی با هم نداریم و او به دلیل عصبانیت از شکست تیمش خیلی زود به رختکن رفت."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 24 آذر 1390 ساعت: 13:29

بارسلونا با این برد در دیدار نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف سانتوس برزیل می‌رود.

Adriano & Pedro - Barcelona (Getty Images)

بارسلونا با برد چهار بر صفر و آسانی که مقابل السد قطر به دست آورد به دیدار نهایی جام باشگاه‌های جهان رسید.

کسی انتظار نداشت السد در ورزشگاه نیسان یوکوهاما دردسرساز شود و مردان گواردیولا به آسانی با دو گل آدریانو، و گل‌های سیدو کیتا و ماکسول پیروز شدند.

حدود 70 هزار نفر در ورزشگاه حاضر بودند اما همه محو تماشای بازی پر از پاس و حکمرانی مطلق بارسلونا در میدان بودند، هرچند که السد ترکیبی به‌شدت دفاعی به میدان فرستاده بود.

ابتدا در دقیقه 25 نذیر بلحاج توپ را به محمد صقر، دروازه‌بان تیم پاس داد و او با تعلل باعث شد آدریانو توپ را بگیرد و گل کند.

سپس در دقیقه 43 بود که تیاگو توپ بلحاج الجزایری را گرفت و آن را به آدریانو سپرد تا این مدافع برزیلی گل دوم خود را بزند.

نکته منفی این دیدار برای بارسلونا این بود که داوید ویا در نیمه اول روی یک صحنه به شکل بدی فرودآمد و بلافاصله درخواست تعویض کرد. مشخص شده که او دچار شکستگی استخوان درشت‌نی شده و این خبری بد نه‌تنها برای خود او و بارسلونا است، که خبری ناگوار برای تیم ملی اسپانیا هم به حساب می‌آید چون تنها شش ماه به یورو 2012 مانده است.

در دقیقه 64 کیتا از شکاف خط دفاعی حریف گریخت و پاس دیدنی مسی را وارد دروازه صقر کرد.

در نهایت ماکسول که به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته بود روی دفاع بسیار ضعیف قطری‌ها توپ را گرفت و آن را به گل چهارم تبدیل کرد.

بارسا یکشنبه به دیدار سانتوس می‌رود که نیمار، ستاره برزیلی را دارد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 24 آذر 1390 ساعت: 23:29




بقیه تو ادامه مطلب...
EXrozblog.comEX















بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 24 آذر 1390 ساعت: 23:34

در ابتدا تصور می شد دوران مصدومیت این مهاجم ملی پوش 6 ماه باشد

David Villa, Barcelona

سایت اختصاصی باشگاه بارسلونا تایید کرد که داوید ویا، مهاجم این تیم، به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل السد در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان برای 5 ماه از میادین دور خواهد بود.

در ابتدا تصور می شد دوران مصدومیت این مهاجم ملی پوش 6 ماه باشد و به این ترتیب او تا پایان فصل نمی توانست برای بارسا به میدان برود و این ممکن بود به جایگاه او در تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو 2012 ضربه بزند.

اما معاینات بیشتر در بیمارستان روسای یوکوهاما نشان داد که حداکثر دوران دوری او از میادین 4 تا 5 ماه خواهد بود.

ویا همین امشب به بارسا بازگشت تا در چند روز آینده تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

این اولین مصدومیت ویا از زمان پیوستن او به بارسا در تابستان 2010 بود.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 216 تاريخ : جمعه 25 آذر 1390 ساعت: 9:36